Detaliu invitatie de participare / anunt de participare simplificat nr 407978
 
Informatii despre validarea invitatiei / anuntului
Numarul documentatiei de atribuire: 281518 / 22.06.2017
Data transmiterii in SEAP: 23.06.2017 14:23
Data publicarii in SEAP: 23.06.2017 14:23

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan

Detaliu invitatie de participare / anunt de participare simplificat
Tip legislatie: Legea nr. 98/23.05.2016
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
Numar invitatie / anunt: 407978 / 23.06.2017
Denumire contract: Inlocuire rosturi dilatatie Autostrada Transilvania A3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   DESCRIERE
I.1.1)   Sediul social
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
Cod fiscal16054368,   AdresaBULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, BucurestiTelefon+40 212643310Fax+40 212643417 ,  Emailachizitiipublicebuget@andnet.ro, horia.nicolae@andnet.ro
I.1.2)   Adresa la care se transmit ofertele:
Str. Decebal, Nr. 128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon:+40 0264432552, fax:+40 0264432415, persoana de contact:Serviciul Achizitii
I.1.3)   Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1)   Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)   Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   DESCRIERE
II.1.1)   Denumire contract:
Inlocuire rosturi dilatatie Autostrada Transilvania A3
II.1.2)   Tip contract: Lucrari
II.1.3)   Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)   Obiectul contractului:
Inlocuire rosturi dilatatie Autostrada Transilvania km 24+178 – dreapta, km 24+338 - dreapta; km 24+656-stanga; km 27+564- dreapta si stanga, km 31+604-stanga, km 50+593-stanga’’- RELUARE
II.1.6)   CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7)   Impartire pe loturi: Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)   Valoare estimata: 632,539.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de : 6326 lei, in conformitate cu prevederile art. 36 din H.G.395/ 2016. GP se constituie fie printrun instrument de garantare emis în conditiile legii de o socie-tate bancara ori de o societate de asigurari, care nu se afla în situatii speciale privind autorizarea ori suprave-gherea, în conditiile legii,(Formular III.1.1/a), fie prin virament bancar (OP, Foaie de varsamant) in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila)pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si cu mentiunea "Garantie de participare la licitatia deschisa cu anuntul de participare nr....". Contul DRDP Cluj in care se va constitui garantia de participare este: RO41RNCB0106026605750165 deschis la B.C.R. Sucursala Cluj. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor). La procedura online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data lim-ita de depunere a ofertelor). Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depu-nerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel comunicat de BNR ca fiind valabil in data pub-licarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie GBex este de 10% din valoarea de contract, exclusiv TVA. Se va constitui in termen de maxim 5 zile lu-cratoare de la semnarea contractului de achizitie publica, fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii (Formularul nr.III.1.1/b),fie prin virament bancar (OP,foaie de varsamant) in contul autoritatii con-tractante,cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila).Contul DRDP Cluj in care se va constitui GBex este RO07RNCB0106026605750001 B. C.R. Sucursala Cluj. In cazul in care valoarea GBex este mai mica de 5000 de lei, AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depu-nerea la casierie a unor sume in numerar. GBex poate fi constituita prin retineri succesive din sumele dato-rate pentru facturi partiale, situatie in care, conform art. 40 alin. 5 din HG 395/2016, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Tezoreriei Statului din ca-drul organului fiscal competent in administrarea cestuia. GBex va fi constituita pe o perioada egala cu peri-oada de valabilitate a acestora. Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depunerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel comunicat de BNR ca fiind valabil in da-ta publicarii anuntului de participare . AC are dreptul de a emite pretentii , oricand pe parcursul indeplinirii contractului de achizitie publica/contractului subsecvent, in limita prejudiciului creat, in cazul in care con-tractantul nu isi indeplineste din culpa obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unor pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia atat contract-antului cat si emitentului instrumentului de garantare, precizand obligatiile care nu au fost respectate, pre-cum si modul de calcul al prejudiciului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna execut-ie conform prevederilor art. 42 din HG nr.395/2016.
 
III.2)   CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)   Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire  
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
 Descriere: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert, nu trebuie sa se afle in niciuna dinsituatiile prevazute la art 59 si art.60 din Legea 98/2016(Formular III.2.1/1). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate în procedura de achizitie pub-lica sunt: • Director Regional ing. Eugen Cecan • Director Economic si Comercial ec. Aneta Visan • Director Adjunct Mentenanta ing. Ioan Crisan • Sef Departament Investitii ing. Teodor Gorcea • Sef Departament Mentenanta ing. Vasile Sabau • Sef Serviciul Achizitii si Asigurarea Transparentei ing. Ambrozie Fodor • Sef Serviciul Juridic cj. Luminita Negru • Sef Serviciu Tehnic Lucrari de Arta si CTE ing. Angela Crisan • Sef Sectie A3 sing. Vasile Dragan • Serviciul Financiar, Salarizare si CFP ec.Nicoleta Gherman Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 164 , 165, 167 din Legea nr.98/2016. În acest sens se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor la bugetele locale sau a contributiilor la bugetul general consolidat la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al mem-brilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din cer-tificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv; dupa caz, documentele prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute al art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; Înainte de atribuirea contractului operatorul economic care se va clasa pe primul loc dupa aplicarea criteriu-lui de atribuire va depune in SEAP, documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare, în conformitate cu informatiile cuprinse în DUAE. 1. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 (Formular III.2.1/1 din fisierul “Modele de formulare”). 2. Certificat de atestare fiscal emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în tara în care este stabilit. Certificatul va fi prezentat în original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.Certificatele vor trebui sa ateste ca ofertantul nu are datorii restante la momentul prezentarii. 3. Certificat fiscal emis de Directia de impozite si taxe locale, pentru îndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local. Certificatul fiscal, va fi prezentat în original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Certificatele fiscale vor trebui sa ateste ca ofertantul nu are datorii restante la momentul prezentarii. 4.Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al operatorului economic, sau acelor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certifcatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv; Documentele sus aratate vor fi prezentate de catre fiecare asociat, in cazul in care oferta clasata pe primul loc va fi oferta unei asocieri, de subcontractori sau tert sustinator pentru capacitatea tehnica si/sau profe-sionala in conformitate cu dispozitiile art. 60 din Legea nr. 98/2016. Completarea DUAE de catre opertorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE: I. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde ofertantul isi are sediul, privind datele de identificare ale societatii: filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori;reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; aso-ciati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); etc.– original/copie legalizata/copie „conform cu originalul”; II. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documen-tele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:o forma de inregistrare ca persoana juridica; ac-tionari/asociati; obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate; administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea; capitalul social;filiale/sucursale/puncte de lucru; durata societatii; NOTA 1: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa informatii valabile/reale la momentul prezentarii. Nota 2: Documentele urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
 Descriere: Cerinta 1 : Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, continând valori,perioada si locul de executie. Demonstrarea acestei cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala se re-alizeaza initial prin completarea cerintei corespunzatoare in for-mularul DUAE din documentatia de atribuire cu privire la numarul si data contractului invocat drept experienta similara, valoarea, beneficiarul, data si numarul documentului de receptie precum si ponderea si /sau activitatile pentru care ofertantul a fost reponsabil. Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, trebuie sa contina unul/ mai multe contracte, prin care sa se demonstreze executia de lucrari de montare/inlocuire rosturi de dilatatie la poduri in valoare cumulata de minim 316.270 lei. NOTA: Ofertantul poate sa invoce sustinerea unui/unor tert/terti pentru maximum 50% din cerinta pentru experienta similara. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Procedura
IV.1.1)   Tipul procedurii Cerere de oferta / Procedura simplificata - Intr-o singura etapa
IV.1.2)   Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criteriu de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret
Factori de evaluare
Denumire   Punctaj maxim
Pretul ofertei 90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie. 10
Descriere: Perioada de garantie a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie.Autoritatea contractanta acorda pentru dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatatie punctaj pentru ofertele care prezinta o garantie suplimentara (pana la maxim 20 ani) fata de garantia minim acceptata de 10 ani. Perioada de garantie a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie se va prezenta obligatoriu in numar de ani.
 
IV.2.2)   Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2)   Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)   Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4)   Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2017 15:00
IV.3.5)   Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6)   Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Mod de finantare
VI.1.1)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2)   Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii / anunt: 23.06.2017 14:23